woensdag 23 april 2014

Ridders, prinsessen en draken

Hier is hij dan Grote broer zijn nieuwe hoodie, een patroon van Heidi and Finn, de stof, eentje van lillestof had ik gekocht bij Fino in Fondo maar wachtte tot nu toe altijd op een leuk projectje.
Aangezien hij het heeft voor ridders, paarden en prinsessen dacht ik waarom ook niet ;-)

Edit: foto verdwenen 

Maar eerst wilde hij hem niet aan doen 
TOT kleine zus hem zag, en zij wou hem wel aandoen, dus ja ik dacht, waarom ook niet ;-)
Ze deed hem aan, veel te groot natuurlijk en nu wou ze hem niet meer uit doen.....

Maar aangezien ik nog voldoende stof had kon ik voor haar ook eentje maken...

Nu alleen de zoektocht nog naar de perfecte sweater voor mijn meid, het juiste patroon vond ik bij Compagnie M, ze hebben een aantal leuke patroontjes, ik vind ze een voor een super, dus waarom zou deze ook niet zo zijn. 

Dus maakte ik voor kleine zus deze, 


Met rode stof gecombineerd zoals bij grote broer zal hij haar prachtig staan, afgewerkt met een asymmetrische halsmijn en de prinses en draak die terugkomen op de mouwbies vind ik deze zelf een topper. En er zullen er zeker nog volgen.

Ik heb het patroon van het model met verdoken zak gevolgd, maar de zak zelf er niet ingestoken. 




Nu kunnen ze samen ridders en prinsessen dragen en spelen. 





Benieuwd welke julia's hier in de toekomst nog komen wonen ;-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten